niedziela, 17 listopada 2013

Okulary Firmoo ;-)

Jakiś czas temu dostałam maila na skrzynkę pracowni z Firmoo pierwszy odruch do spamu, ale co mi tam myślę, przeczytam;-) Nadawca listu Marsha zaproponowała mi bezpłatne okulary.. Mhm pomysłałam, coś musi byc na rzeczy, więc zobaczymy co wujek google  powie. Poczytałam u innych blogerów i odpisalam że sie zgadzam. W sumie dlaczego nie, to mój blog więc mogę pisać o czym chcę;-)
Marsha poprosiła o rzetelną opinię na temat wybranych okularów.

Więc wybrałam, troche to trwało, ale korzystałam z dostępnej na stronie aplikacji, wirtualnej przymierzalni, zdecydowałam się na okulary słoneczne, bo korekcyjne niedawno odebrałam od optyka. Wypełniajac formularz coś namieszałam ( u mnie to norma), ale mailowo dostałam błyskawicznie pomoc, za co jestem ogromnie wdzięczna. 
Okulary były 5 dni później u mnie, co było nie lada zaskoczeniem. Kosztowały mnie 0 zł, nawet koszty przesyłki zostały opłacone przez nadawcę.
Paczka bardzo rzetelnie zapakowana, a w środku one , http://www.firmoo.com/prescription-sunglasses-p-2183.html
Uroda pojęcie względne, mnie się podobały. Potrzebuję okularów wiosenno -jesiennych, nieco jaśniejszych niż letnie. Szczególnie do jazdy samochodem. 
Zaciemnienie idealne;-)
Okulary sprawdziłam w użyciu i nie mam najmniejszych zastrzeżeń!
Okulary bardzo solidnie wykonane,eleganckie i wygodne!
W komplecie plastikowe etui , ściereczka, woreczek, zapasowe śrubki i cudowny śrubokręcik;-)
Nasi optycy raczej nie dbają o takie detale.





Jestem w pełni zadowolona z współpracy z Firmoo i myślę że następnym razem po oprawki korekcyjne i szła zapukam własnie tam  http://www.firmoo.com/
Jesli i wy chcielibyście spróbować szukajcie informacji na temat darmowych okularów tutaj : 

Pozdrawiam ciepło Aneta


5 komentarzy:

  1. Okulary fajne :) sama bym pewnie takie wybrała... ja od jakiegoś roku wrzucam ich właśnie do spamu... ale teraz ?? kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No bo co mama spacer w tym wieku ważniejszy niż jakieś okulary :) Swoja drogą bardzo fajne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne okularki, bardzo twarzowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super okulary :) Milo Cie widziec :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam serdecznie Aneta ;-)))